Jeg poster musikk videoer på Instagram TV!

Mange av Dere vet at jeg elsker å synge! Nå har jeg endelig tatt mot til meg, og postet musikk videoer på Instagram TV. Det er videoer som er spilt inn her hjemme ved mitt piano. Jeg spiller selv, og synger cover sanger som jeg liker. Jeg ble veldig glad da jeg så at det ble godt mottatt. Så jeg kommer til å legge ut sanger jevnlig på min IG TV! Jeg er så glad for at tryggheten min øker hele tiden ,og jeg våger nye ting. Så kan jeg endelig få synge for et stort publikum via internett!

Livet mitt er spennende akkurat nå. For der er så mange brikker som kommer på riktig plass, og det føles utrolig godt. Det er så herlig å se at jeg er så mye mer enn en syk, delvis ufør dame. Nå er håpet tent for alvor, og skal være synlig i tiden som kommer. De som ikke liker det, få se en annen vei. For nå skal jeg bruke de mulighetene som kommer min vei. Noen ganger må man bare gi skikkelig gass, og stole på sin egen magefølelse. Jeg aner ikke hvo dette ender, men jeg skal kose meg underveis.

Musikken trigger frem mestringsfølelsen hos meg. Det er noe som jeg virkelig elsker, og som jeg har lyst til å drive med i tiden som kommer. Når jeg synger og spiller, så glemmer jeg mye av det som er vondt og vanskelig. Det gir meg noen etterlengtede pusterom, og de trenger jeg. Jeg føler meg veldig heldig som faktisk fikk dette talentet, og jeg koser meg skikkelig. Heldigvis så har jeg ikke latt meg stoppe. Det er jeg glad og stolt over.

Der er alltid noen som mener at man ikke skal snakke om egne talent. Men jeg har bestemt meg for å heller være stolt på egne vegne. Jeg trenger alt som er positivt i livet, og da skal jeg jammen meg fokusere på musikken! Jeg klarer aldri å blidgjøre hele verden uansett hva jeg gjør. Vi lever her og nå, og da skal vi kose oss!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer
    1. Hei
      Jeg synes du har en veldig fin stemme ,fine klang 🙂
      Hørte deg synge ” God morgen min kjære ”

      P.S Har sunget samme sang selv og var tilfeldig inne på youtube da jeg hørte på din versjon.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg