Jeg publiserer blogginnleggene til nye tider!

I dag starter jeg med å publisere blogginnleggene mine på nye tidspunkt! Jeg kommer fra og med i dag til å publisere innleggene mine kl 08.00, kl 19.00 og kl 21.00! Dette skjer fordi jeg ønsker å komme med innleggene på de tidspunktene hvor trafikken på sosiale medier er størst. Sånn er det, og jeg må finne de beste tidspunktene. Det skal bli spennende å se hvordan dette vil påvirke lesertallene mine. Uansett så håper jeg at Dere kommer til å besøke bloggen min , og finne innlegg som faller i smak!

Det er spennende å lære masse mer om statistikk og detaljer i denne blogg verdenen. Men jeg skal først og fremst fokusere på innholdet. Jeg er inne i en god periode, og det er blitt en del jobbing i det siste. Men jeg elsker det, og kroppen min får nok pauser. Det er ikke så lett for meg å ta pauser, men det må jo til. Nå er jeg veldig fokusert på å gjøre en strålende jobb i Influencer Programmet. For jeg ønsker å lære mest mulig, og få til en skikkelig utvikling i tiden som kommer. Heldigvis så har jeg mange ideer, og føler at fremtiden blir spennende og lys. Det gjør meg godt, og jeg har fokuset på riktig sted.

Jeg satser masse på dette konseptet, og jeg håper inderlig at Dere liker kanalene mine. Nå er det full gass på bloggen, Instagram (wenchelarsen.no), Snapchat (wencheblogg) og på Youtube (Wenche Larsen). Dette skal hjelpe meg til å bygge mitt eget brand. Det er veldig viktig for meg å kunne vise flere sider av meg og min personlighet. Så derfor er jeg i gang med mange ting å en gang. Dere vil også se at jeg kommer til å gå live ganske ofte på Instagram og muligens Facebook.

Dersom Dere har noen ønsker om tema, så ikke vær redd for å sende meg en personlig melding, eller skriv en kommentar! Jeg tar gjerne i mot tips fra Dere. Dette kommer til å bli en spennende uke, og jeg skal ta Dere med i min hverdag. Så da ønsker jeg Deg en strålende dag, og håper at din uke blir fin!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen, WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg