Jeg puster ut…

I dag er det hvilepuls, som er målet!

God morgen!

Nå klarer jeg endelig å puste skikkelig med magen, og er så glad for å våkne opp sammen med min kjære mann i dag. Deilig å kunne slappe av sammen, og ikke ha en travel morgen foran oss. Det er godt å vite at man har fri, og kan bruke minst mulig energi i dag. Jeg skal likevel forsøke meg på å bevege meg litt, kanskje komme meg ut på en liten tur. Tror kroppen kan ha litt godt av moderat bevegelse i dag. Jeg kjenner at det har vært masse bilkjøring de siste dagene, så kroppen er rimelig støl. Men det var veldig forventet, og jeg vet det kommer til å løsne igjen.

Jeg har forsøkt å forberede meg på en rolig dag, hvor kroppen skal få det den trenger. For da kommer dette til å bedre seg kjappere, og jeg må manne meg opp til resten av uken. Der kommer harde dager, så jeg er forberedt! Føler meg skikkelig tøff, som klarte å gjennomføre Stavanger turen alene. Det hadde ikke vært mulig for noen år siden. Denne gangen var jeg redd, men likevel sterk nok til å takle det noenlunde bra. Jeg har vært gjennom masse rart i livet, men jeg må nok erkjenne at dette var en tøff tørn for meg. Min hverdag er heldigvis trygg og god, så jeg skal støtte meg på familie og gode venner i tiden som kommer.

Min mann har i fått i oppgave å roe meg ned, dersom jeg plutselig blir urolig. Så han er så snill, og passer godt på meg. Ubeskrivelig deilig å vite at han ventet på meg i går, da jeg kjørte hjemover. Det fylte meg med nye krefter, og fikk meg gjennom det. Han betyr så mye for meg, og jeg trenger hans kjærlighet og omsorg akkurat nå. Dette er tøft for han også, da han ikke kan gjøre annet enn å støtte meg. Dette må jeg gå gjennom selv, og det handler om mine ting. Ikke lett å se at den man er glad i ,sliter nok en gang. Men han er stødig, og beroliger meg. Jeg er så heldig!

Ha en skikkelig fin søndag, alle sammen! Kos dere, og ta godt vare på hverandre!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg