Jeg pynter meg i hverdagen!

Det har blitt viktig for meg å kle meg litt finere i hverdagen. Jeg har mange klær i skapet mitt, og de må jeg faktisk bli flinkere til å bruke. Det er selvfølgelig godt å kunne bruke koseklær hjemme, men jeg må ikke bruke det hele tiden. Jeg har fått en større interesse for mote og sminke. Det har vært en prosess som har pågått over ganske lang tid. Men det er kun det siste året at jeg virkelig har begynt med sminke i hverdagen. Det føles deilig å pynte seg litt, og jeg føler meg bedre når jeg tar meg tid til velvære. Det er på tide å ta bedre vare på seg selv. For meg handler det om mange små ting som faktisk gjør hverdagen min enklere.

Jeg har fått masse ros. For det er mange som har lagt merke til at jeg har endret meg på dette punktet. Jeg gleder meg over tilbakemeldingene fra Dere, og jeg er takknemlig. Det er jo alltid noen som kritiserer, og som ikke unner meg gode ting. Men sånn er faktisk livet, og det er ikke så mye å gjøre med det. Det er blitt viktig for meg å våge mer. Jeg trenger ikke alltid å gjøre som alle andre. Hvis jeg liker å bruke rød leppestift, ja så bruker jeg rød leppestift. Det er nemlig viktig å gjøre det som passe best for en selv. Jeg vet at man skal ta hensyn til hva man skal, men jeg vil være meg selv på godt og vondt. Jeg koser meg med sminke, og det er kjekt å teste nye varianter.

Nå kan jeg fint ta på meg en kjole selv om det er en hverdag. Eller jeg kan bruke skjørt eller finbukse. Dersom jeg skal ut av huset, så forsøker jeg å se bra ut. Men du kan fortsatt møte meg på matbutikken i joggebukse. Jeg er nemlig ikke fanatisk når det kommer til dette punktet. Jeg lærer nye ting om meg selv hele tiden. Og jeg merker at der skjer endringer etter hvert som tiden går. Nå elsker jeg å bruke sminke og neglelakk. Det er kjekt å kle seg opp litt. Sånn er det akkurat nå. Og jeg har lært meg til å nyte de gode øyeblikkene som livet gir meg. Jeg vil være meg selv, og det er sånn det faktisk er her og nå. Det må resten av verden faktisk bare akseptere.

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg