Jeg river meg i håret!

God kveld!

Jammen fikk jeg rett i at mine tekniske ferdigheter ikke helt strekker til. Jeg er rimelig lei her jeg sitter, og river meg i håret. Frustrasjonen er til tider veldig stor, og det er jo ikke det kjekkeste jeg vet. Men jeg skal klare å få dette til , det tar bare litt lenger tid enn jeg egentlig ønsker. Sånn er det, og jeg må roe meg ned igjen nå. Det kan ikke nytte å bli sur heller, for da kommer man jo ikke noen vei. Jeg tar en pause nå, og håper at det ordner seg snart.

Jeg må nok si at det er ganske vanskelig å takle disse følelsene. For jeg vil så inderlig gjerne mestre ting, helst i første eller andre forsøk. Når man da gjentatte ganger opplever at det ikke går bra, ja da sliter jeg med å holde meg blid og fornøyd. Dette viser meg bare at jeg virkelig ønsker å jobbe med dette, og jeg må være villig til å lære underveis. Det kan jo hende at jeg plutselig knekker koden, og så kommer jeg i mål likevel. Når man ikke gir seg, så er der alltid et håp.

Men jeg gleder meg til å få ny kunnskap på livesendingen i SOME klubben i kveld. Det kommer til å bli kjekt å høre på Guri, og de andre som skal delta der i kveld. Jeg har mange spørsmål. så det kommer garantert til å bli spennende. Gøy å lære noe nytt, og faktisk aldri gi opp håpet om å lykkes!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg