Jeg røper hemmeligheten!

Reklame

Jeg har gledet meg hele helgen til denne dagen, og jeg skal endelig forteller dere om mitt hemmelige prosjekt de siste ukene. Det har seg nemlig sånn at jeg skal lansere en medlemsportal, og den har fått navnet Mestringsklubben. Der skal jeg inspirere og motivere mine medlemmer, og hver måned skal vi ha et nytt tema. Det skal handle om mestring, personlig vekst, psykisk helse og fysisk aktivitet. Jeg gleder meg til å ha livesendinger i en lukket Facebook gruppe, og vi skal dele våre erfaringer med hverandre.

Målet er å lage en klubb hvor vi sammen kan ta små steg videre i livet, og fylle hverdagen med positiv energi! Vi skal fokusere på å heie hverandre frem, være en støtte for hverandre og pushe hverandre fremover. I dagens samfunn så er der så mye fokus på å prestere. Vi gir masse fra oss selv, både privat og i jobb. Men hva får man egentlig igjen til seg selv? I Mestringsklubben skal man finne oppmuntring i en travel hverdag, og vi skal løfte hverandre videre, og fokusere på det som er bra for oss.

Dette har vært noe som jeg har ønsket meg en stund. Men det krever en del teknisk innsats, og det er utfordrende for meg. Men nå har jeg kastet meg ut i det, og jobber intenst med å gjøre alt sammen klar til lansering. Det vil være en tidsbegrenset lanseringsperiode, hvor man melder seg inn i medlemsportalen. Jeg kommer tilbake med lanseringsdato, og mer info om pris og innhold. Dette er så spennende for meg, og jeg gleder meg veldig. Nå får jeg skape noe helt eget, og det er svært viktig for meg.

Nå blir det fullt fokus på å skape verdifullt innhold, og få det tekniske helt opp å stå. Det er flott å ha Guri hos Kommuniser Bedre/SOME Klubben. Hun hjelper meg , og det er så godt å vite. Spør meg gjerne dersom dere lurer på noe angående Mestringsklubben. Jeg er stolt over å gripe de sjansene man har i livet, og jeg gleder meg til å heie alle medlemmene frem!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

2 kommentarer
    1. Guri, så spennende Wenche! Gratulerer! Gleder meg til å høre masse mer om dette senere, og forhåpentligvis på Hverdagschat snappen..!? 😁👏🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg