JEG RØPER MINE DRØMMER!

God morgen!

Hva drømmer jeg egentlig om? Hva er det som jeg aller mest ønsker skal skje? Våger jeg å dele drømmene mine med dere? Ja, jeg forteller dere de aller fleste. Som for eksempel at jeg drømmer om at musikken min en gang skal spilles på radio. Eller at jeg en gang i fremtiden har julekonserter igjen. Og så har jeg en drøm om en gang å reise avsted til utlandet på ferie med mine nærmeste.

Vi skal ikke være redd for drømmene våre. Nei, vi skal ha troen på at drømmer kan bli til virkelighet. Det er mulig å få mine egne låter på radio. Julekonsert er ikke umulig å få til i fremtiden. Og så fort pandemien er over, så reiser vi nok på ferie. Men frem til da, så må det jobbes hardt. Ta et steg videre hver dag, og jobbe seg sterkere. Mine drømmer har blitt omgjort til konkrete mål.

Å sette seg mål, har gjort noe med meg. Tatt vekk noen lag med sperrer, og dratt frem en ny versjon av meg selv. Det er spennende å våge nye ting. Og der flyttes grenser mentalt. Tiden vil vise hva som skjer. Kanskje noen av mine hemmelige drømmer plutselig blir virkelighet?

Klem fra Wenche

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg