Jeg røper mine mål!

God kveld!

Nå er det snart slutt på juli måned også, og det har virkelig gått kjapt unna. Selv om været ikke har vært så veldig sommerlig til tider, så har dagene gått unna uansett for min del. Jeg har som alltid mange mål for neste måned, og er jo sånn sett klar for å sette i gang med høsten. Tenkte jeg skulle dele noen konkrete mål med dere, og kanskje det kan inspirere deg også til å tenke over din egen hverdag. Alt kommer kanskje ikke til å gå hver uke, men jeg skal ha min rutiner som hjelper meg gjennom ukene. Det er så viktig for meg å komme godt i gang, så jeg starter allerede nå i månedsskiftet med nye rutiner for min egen del. Så her kommer noen av mine mål:

  • Jeg skal i gang med podcasten min, Min psyke hverdag, Ny episode hver onsdag i hele høst, og temaene er allerede planlagt.
  • Jeg skal poste 3 blogg innlegg hver eneste dag.
  • Jeg skal poste 3 videoer på Youtube hver uke. Mandag, torsdag og fredag.
  • Trening skal gjennomføres, helst 3-5 ganger i uken.
  • Fokusere på egen velvære, sette av tid til egen pleie som for eksempel spraytan, makeup, hudpleie.
  • Ha et sunt spisemønster, og fokusere på litt sunnere kosthold. Drikke mer vann hver dag.
  • Ta godt vare på stemmen min, bruke oppvarming av stemmebåndet og synge masse hver uke.
  • Jeg skal vise mer av hverdag på Snapchat og Instagram.
  • Bruke tid sammen med min kjære mann ,og dra på date jevnlig.

Som dere ser, så har jeg nok av ting å holde styr på. Kunne skrevet mange flere mål, men må være litt forsiktig også. Heldigvis så er jeg svært god på struktur, så jeg får til mye dersom jeg finner riktig rytme. Gleder meg til å komme skikkelig i gang, og er så full av optimisme for tiden. Så kjekt å se at ting faller på plass, og jeg kommer meg nye steg fremover.

Klem fra Wenche

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg