Jeg satser på nytt prosjekt!

God morgen!

I dag har jeg virkelig bestemt meg for å gjøre noe nytt. Det er en ide som skal bli til virkelighet, og jeg skal holde det hemmelig en stund til. Men jeg er så glad for at jeg våger å tro på gode ideer, og at jeg faktisk ser en mulighet til å starte opp dette snart. Det er ikke en egen plate, men kanskje det kan komme kjapt dersom jeg lykkes med dette først. Herlighet, jeg er så giret, og det er spennende å jobbe med nye planer. Det kommer til å kreve en del av meg, men jeg skal sørge for at belastningen ikke blir så stor.

Nå skal jeg bruke litt tid å bearbeide min ide, og tilegne meg mer kunnskap om akkurat dette. Så jeg skal sette meg inn i nye ting, og det er jo alltid kjekt. Dette her har svirret inni hodet mitt en stund, men det er på tide å faktisk gjøre noe med det. Da jeg fortalte min kjære mann om min plan, så gav han tommel opp. Selv om han egentlig ikke kan så mye om dette selv, så er han støttende og heier på meg. Det er jeg så takknemlig for, og da våger jeg enda mer. Noen vil nok tenke at jeg er litt gal, men det er jo ikke noe nytt for min egen del.

Der finnes uendelig med muligheter der ute. Men vi må våge å sette våre egne ideer ut i livet, og ikke være så livredd for å mislykkes. Jeg skal følge magefølelsen min, og fokusere på positive tanker. Når jeg står fast, så skal jeg finne løsninger. Man vet aldri helt sikkert hvordan ting går her i livet, så noen sjanser må man bare våge å ta. Jeg har lyst til å videreutvikle meg, og det føler jeg absolutt på dette prosjektet. Gleder meg til å røpe mer etter hvert som ting kommer på plass.

Jeg ønsker dere en superfin dag, og håper at dere våger å leve det livet som dere selv ønsker. Det fortjener dere.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg