Jeg savner familien min!

God morgen!

Det begynner å bli lenge siden jeg besøkte familien min. Men min mentale helse har ikke likt å bli utsatt for Egersund. Nå har jeg derfor invitert min mor hit til meg i noen dager. For jeg savner jo foreldrene mine, og vil gjerne se dem iblant. Denne gangen skal jeg kose meg med mor, og bare fokusere på oss de dagene hun kommer i neste uke. Jeg gleder meg til å få besøk, og det passer jo fint at ungene har høstferie også. Da trenger vi ikke stresse sånn om morgenen, men ta det i rolig tempo.

Jeg har kjent på et savn den siste tiden. Men jeg koser meg her i Mandal, og det går bra med meg. Det handler vel egentlig bare om at savnet øker i noen perioder, og at det da er riktig å gjøre noe med det. Det kommer til å bli koselig å få besøk igjen. Heldige meg som kan ta i mot besøk midt i uken uten problemer. Så nå skal jeg jobbe godt i denne uken, og frigjøre litt tid til de dagene jeg har besøk. Blogginnleggene skal gjøres klart på forhånd, og da er det masse ledig tid til kos og familiehygge her hjemme.

Noen ganger er det litt godt å kjenn et savn. For jeg er jo veldig glad i familien min selv om jeg ikke besøker dem så ofte. Det kan godt være at vi gjennomfører en dagstur i løpet av høsten til Egersund, men ingenting er planlagt enda. Vi er allerede i gang med å forberede besøket, og jeg gleder meg veldig. Jeg er jo tross alt minstemann, og er enda glad i en god klem fra foreldrene mine. Vi skal kose oss med god mat, og jeg håper at vi får noen fine dager sammen her i Mandal.

Nå er det godt å ha noe å glede seg til! Jeg er svært takknemlig for at mor kommer ned noen dager. Det er enda noen dager til hun kommer, så jeg må bare bruke tiden godt til å forberede alt som skal postes de dagene hun er her. Så håper jeg at været blir greit, sånn at vi kan komme oss rundt litt. Det er ikke ofte jeg har alenetid med mor. Så dette skal jeg ta godt vare på, og ungene gleder seg til mormor kommer på besøk i neste uke! Jeg gleder meg allerede!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook, Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer
    1. Hei. Kjenner godt igjen dette med å savne familien og ikke ha mental helse til å reise til hjembyen. Jeg er på samme måte eller jeg får ikke sove når jeg er hos mamma, rett og slett pga følelsen jeg får av den byn. Kos deg med mamma besøk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg