JEG SAVNER GUTTA!

 

God kveld!

Jeg merker at det er sjelden jeg sover borte. Og selv om jeg koser meg på hotell, så savner jeg faktisk guttene mine allerede. Kanskje aller mest fordi eldstemann fyller 17 år i morgen, og jeg er ikke hjemme på morgenen. Og så er jo ikke min mann så mye hjemme heller, så helgene er ganske fulle av familiekos. Heldigvis blir min kjære mann hjemme til mandag denne helgen, så da kan vi markere bursdagen søndag ettermiddag og kveld.

Det aller viktigste for meg, er å være en trygg og varm mamma. Og en trofast og kjærlig kjæreste/kone. I kveld kommer jeg nok til å føle meg ganske alene her på hotellrommet. Håper bare at jeg faktisk får sove godt. Er egentlig ganske sliten, så det burde gå bra. Vi har godt av litt alenetid, men jeg liker meg aller best hjemme med familien min. Å savne sine nærmeste etter så kort tid, kan sikkert virke rart for mange. Men jeg elsker å være hjemme. Det trenger jeg å utfordre meg selv litt på.

Håper at dere alle sammen nyter lørdagskvelden, og koser dere masse! Vi prates i morgen tidlig!

Klem fra Wenche

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg