Jeg savner ham…

God morgen ❤️

En ny dag er i gang, og jeg har mange oppgaver som venter på meg. Det er onsdag allerede, og dagen skal brukes på en fornuftig måte. Nå er vi halvveis i uken, og jeg savner min kjære mann. For vi fikk ikke være så masse sammen i helgen. Og da kommer savnet utrolig kjapt. Jeg er heldig som kjenner på så mange følelser i hverdagen, og jeg trenger litt tid sammen med ham nå. Det er ikke sånn at vi kun har gode dager. Men vi hjelper og støtter hverandre gjennom hverdagen. Vi er ikke bare kjærester, men også bestevenner. Å ha noen som man kan prate med om alt, er ufattelig viktig for min del. Det tar jeg ikke som en selvfølge i det hele tatt.

Vi er kun sammen i helgene. Det er vi vant med, men da må helgene brukes fornuftig. Satser derfor på at vi får gjort endel sammen nå i helgen. Vi bør ta en tur til campingvogna for å klargjøre til vinteren. Men har ikke bestemt oss helt enda. Uansett så skal vi bruke tid på hverandre, og kjenne at man endelig er hjemme begge to. Det begynner å bli noen år siden vi ble sammen. Men jeg har aldri angret et sekund. Man kan diskutere, og være uenige iblant. Men vi ordner alltid raskt opp i vanskelige ting. Hver eneste gang jeg er borte en helg, så blir det utfordrende for meg. Og jeg vet at min kjære også merker savnet. Det er viktig å ta vare på kjærligheten, og vise hverandre at det faktisk er oss to for alltid.

Så nå forsøker jeg å fokusere på mine oppgaver i hverdagen. Da er det alltid nok å gjøre, og dagene flyr. På den måten så håndterer jeg savnet, og så ringes vi jo flere ganger daglig. Kos deg i dag, og gjør noe som du liker og fortjener! Vi prates igjen i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook, YouTube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg