Jeg savnet kanalene mine!

Jeg har jobbet med blogg i ganske lang tid nå. Og i mai 2018 startet jeg for alvor med Youtube. Det har blitt viktige kanaler for meg. Jeg savnet det skikkelig da jeg hadde min lille “ferie” i desember. Det forteller meg at formidling er veldig viktig for meg. Jeg ønsker å ha en stemme ut i samfunnet. Det er noe som føles naturlig og riktig for meg. Men jeg har samtidig tenkt meg nøye om. For jeg skal stå for alt det som publiseres på mine kanaler. Det var derfor viktig for meg å ta en liten pause for å tenke meg om. Det var ikke lenge før jeg egentlig bare ville starte opp igjen. Det var viktig for meg å samle krefter til 2019.

Det er litt rart at jeg ikke mister motet på dette prosjektet. For det tar virkelig lang tid å lykkes med slike kanaler. Men jeg er heldigvis fast bestemt på at jeg skal jobbe med dette i årene som kommer. Det krever en del av meg, men samtidig holder det meg i aktivitet. Og det trenger jeg virkelig. Jeg har behov for å kunne bruke mine kreative evner på en konstruktiv og positiv måte. Der vil alltid være mennesker der ute som ikke liker meg eller det jeg driver med. Men jeg vet at veldig mange mennesker faktisk liker meg og det jeg jobber med. Så det holder meg positiv! Jeg får meg noen trøkker iblant. Men som dere ser, så har jeg reist meg nok en gang!

Jeg gleder meg veldig til å videreutvikle mine kanaler i året som kommer. Det er mange planer og prosjekter som venter på meg. Jeg håper inderlig at jeg kommer noen steg fremover. Det er mye som skal læres, og jeg gleder meg veldig. Nå har jeg kommet så langt at jeg faktisk våger å tenke litt større på ting. Det viktig å bygge opp selvtilliten slik at jeg faktisk klarer å gjennomføre mine planer i 2019. Det er spennende for meg, og jeg skal jobbe så godt som jeg bare kan! Tusen takk til alle Dere som heier på meg, og som besøker mine kanaler! Jeg setter utrolig stor pris på hver enkelt! Det er mange steg som skal gjennomføres, men jeg tar ett steg om gangen. Da kommer jeg nok frem dit jeg vil! Men det kan ta litt tid. Jeg har laget meg en langsiktig plan, og den skal jeg gjennomføre så godt som jeg bare kan.

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg