Jeg sier JA!

Jeg har virkelig tatt noen viktige valg den siste tiden. For dersom man virkelig ønsker å oppnå sin egne drømmer, så må man gi alt man har. Da kan man ikke holde noe av seg selv igjen, men heller våge å satse skikkelig. Det handler også om at man må være åpen for å gå andre stier enn de man først hadde tenkt. Livet endrer seg etter hvert som man møter nye mennesker, og man lærer seg å fronte sin egen sak uten å bli for egenrådig. Jeg tror at det vil gi meg en skikkelig boost, og jeg gleder meg veldig til å utvikle meg som artist. Nå er der plutselig muligheter for meg til å opptre på utested, og faktisk bruke det som en ny erfaring.

For bare få år siden, så ville dette ikke vært aktuelt for meg. Men med tiden så har jeg lært meg selv å kjenne, og jeg elsker å opptre med annen musikk enn kun min egen. Så jeg kommer garantert til å takke ja til tilbudet om å ta spillejobb her i Mandal på kveldstid. Det er spennende for meg å teste det ut i trygge omgivelser, med et publikum som virkelig gir meg masse tilbakemeldinger. Nå skal jeg finpusse på ideen, og så håper jeg at vi opptrer om ikke altfor lenge. Det vil i så fall være et steg fremover for min egen utvikling. Jeg kjenner at det er på tide å gå videre med musikken, og ta de sjansene som byr seg.

Det er viktig å ikke legge for mange mentale sperrer på seg selv. Men heller by på det man kan , og kose seg underveis. Jeg vet at der kommer mange muligheter med tiden, og er skikkelig optimist. Det må man ha lov til å være, og jeg koser meg med tanken på flere opptredener!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Podcast: Min psyke hverdag!

3 kommentarer
    1. I April i 2019 hadde du en euforisk hyllest til din mentor. Du var en av de 10 utvalgte. Du kunne nesten ikke tro det. Grunnen til at jeg vet dette er fordi jeg googlet Blogghuset og ABIP kurset. Skal hjelpe en venn, som også var en av de 10 utrolige (u) heldige å komme seg ut av dette styret. Når jeg googlet de ovenstående dukker du opp. Sånn er det i denne Internett verdenen. I etterpåklokskapens lys er jeg ikke så sikker på om begeistringen er like stor i dag. Ingen, absolutt ingen seriøs samarbeidspartner/sponsor vil inngå avtaler med Blogghuset. Merkevaren AB ødelagt. Evig eies kun et dårlig rykte sies det. Du er en flink, oppegående og vis dame 🙂 Det er enda ikke forsent å snu.

    2. Det er flott at du fokuserer på mental helse, fortsatt med det. Men jeg tror mange lurer på hva du mener om Anne Briths influencer program og hennes oppførsel i kjølvannet av Mette Asks 3 blogginnlegg der siste dagene. Du blogger videre og lager mer innhold enn de fleste, men leserne har uteblitt og det virket å være lite engasjement. Føler du at du har fått uttelling etter kurset? Hvordan blir du motivert til å fortsette med det samme dag ut og dag inn uten å tjene gode penger. Ikke ment som kritikk, bare et betimelig spørsmål.

      1. Hei! For min del så har kurset resultert i betydelig vekst. Jeg har hatt stort utbytte av kurset, og er fornøyd med mitt eget resultat til nå. Jeg ønsker ikke å delta i noen som helst diskusjon angående kurset. Mitt fokus ligger fullt og helt på å skape innhold til mine kanaler. Jeg har under hele kursperioden hatt god kommunikasjon med kurslederne, og føler meg godt ivaretatt som kursdeltaker. Jeg jobber ut fra en langsiktig plan, og ting skjer etterhvert.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg