Jeg sier NEI!

Jeg har lært meg en veldig viktig ting i løpet av den siste tiden. Jeg sier faktisk nei! Det handler om at jeg kjenner meg selv mye bedre nå, og jeg lytter mer til min egen magefølelse- For jeg må sortere ut hva jeg bruker energien min på i hverdagen. Når man skal forsøke å lykkes i denne bransjen, så må man jobbe hardt hele tiden. For at jeg skal kunne klare det, så må jeg luke bort de tingene som suger kreftene ut av meg. Da sier jeg stopp, og tenker meg nøye om! Bare les her!

Det er jeg som er sjefen i mitt liv! Og jeg kan ikke la andre mennesker få styre hva jeg vil, og hva jeg ikke vil. Det er opp til meg selv å kunne si ifra. Jeg merker at det er enklere når man er tryggere i seg selv. Min reise på det punktet har pågått over ganske mange år. Men endelig føler jeg meg rolig nok til å takle det som kommer. Man blir ikke så populær av å si nei. Men jeg vil ikke være vond mot meg selv, og la andre få bestemme hele tiden.

Vi trenger ikke alltid å si ja. Det er faktisk helt lovlig å si nei. For noen ganger så må man bare si det. Og man må kunne stå i de diskusjonene som ofte kommer i kjølvannet av et nei. Jeg forsøker å bygge meg selv opp innenfra, og jeg lytter mer og mer til egen kropp. For meg så er det et positivt tegn, og jeg merker at tryggheten inni meg stiger. Selvtillit kontoen må fylles opp, og jeg må våge å være meg selv akkurat slik som jeg er!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg