Jeg skal bli best!

Er det lov å ha høye ambisjoner om seg selv i dette landet her? Eller er det strengt ulovlig? Kan jeg faktisk si høyt at jeg ønsker å bli en av de aller beste i min bransje? Uansett om det er lov eller ikke, så velger jeg å si det høyt og tydelig. For jeg vil oppnå gode resultater, og da må man våge å sette seg høye mål. Det kommer til å kreve hard jobbing over flere år, men jeg skal dit engang. Det er faktisk deilig å bare si det. Sånn, nå er det der ute.

For jeg er ikke redd lenger. Dette er noe som jeg virkelig har tenkt over, og som jeg mener er mulig å oppnå. Men man må være villig til å jobbe målrettet, og ikke ta seg lange pauser. For jeg vet litt mer om denne bransjen nå, og det trigger meg veldig på en positiv måte. Jeg trenger nemlig å ha fokuset mitt på fremtiden, og la fortiden ligge i fred. Og med konkrete mål, så har jeg satt meg i en posisjon hvor utviklingen kan starte. Herlighet som jeg gleder meg til å jobbe for tiden!

Jeg vet at en del mennesker kommer til å flire av meg, og ha fordommer mot meg. Men det er opp til dem. Jeg vet endelig hva jeg vil, og jeg gidder ikke å bli stoppet av andres fordommer. Les gjerne mer om det her. Livet mitt er her og nå. Da må jeg leve det slik som jeg ønsker, og ikke la andres negativitet få styre meg. Det skal bli kjekt å se hvordan jeg utvikler meg både som menneske og som influencer. For det henger jo sammen på et vis. Dette er noe som jeg virkelig vil, og da mener jeg det er lov å si det høyt!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg