Jeg skal danse meg i bedre form!

Wenche Larsen

Jeg har bestemt meg for å komme i bedre form! Nå har jeg prøvd diverse måter å gjøre dette på. Men jeg har ikke klart å finne noe som virkelig fenger meg, og som passer min helsesituasjon. Jeg skal fortsette med trening hjemme, men jeg må ha noe som er ekstra gøy i tillegg. Så nå skal jeg faktisk danse meg i form! På mandag denne uken var jeg med på Linedance på Ljosheim, og det var så utrolig kjekt!

For meg så var det befriende, energisk og en kjempegod treningsøkt! Vi holdt på fra kl 18.00 -19.30, og hadde en liten pause midt i. Jeg var søkkvåt av svette når jeg var ferdig, og det var rett hjem til en velfortjent dusj. Kroppen min fikk jo litt sjokk, men det har gått overrakende fint etterpå. Jeg har hatt en veldig lang pause, men nå blir det Linedance to ganger per uke på meg fremover. Da vil jeg få kondisjonstrening, og så kan jeg ta styrketreningen hjemme.

Nå gleder jeg meg allerede til mandag! Tenk så herlig å svinge seg til fengende musikk, og bare fokusere på tall og dansesteg. Dansing har alltid fascinert meg veldig, og jeg skal virkelig nyte å få være med på disse danskeøktene i hele høst. Tidspunktene er perfekte med tanke på tidsklemmen her hjemme, så jeg skal rekke det fint. Nå må jeg ta godt vare på meg selv fremover, og da må jeg danse vekk litt tungt lass som har kommet på i sommer.

Det skal være kjekt å trene! Jeg klarer ikke å henge med når det blir for fort og tungt. Så det blir nok mer treningsopplegg med Happy Body People, og de faste styrkeøvelsene som jeg pleier å gjennomføre her hjemme. Da skal jeg kombinere dette med Linedance, og være i bedre form før vinteren slår inn for fullt! Hvilken trening liker du? Hva er det som gjør deg glad etter en økt? Del gjerne med meg i kommentarfeltet!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg