Jeg skal dele enda mer!

Den siste tiden så har jeg fått en del tips om hva jeg bør dele mer av i min hverdag. Og jeg synes det er veldig hyggelig at dere sender meldinger til meg, og at dere vil kjenne meg enda bedre. Så derfor kommer jeg til å dele enda litt mer av meg selv i tiden som kommer. Jeg kommer til å dele glimt fra musikken, og ellers de tingene som jeg driver med i hverdagen min. Der skjer jo litt av hvert i mitt liv.

Jeg har vært litt usikker på hva dere egentlig ønsker å se, så fortsett svært gjerne med å sende inn ønsker. Da er det lettere for meg å skape et innhold som dere faktisk liker å lese eller se. Selvsagt så må det føles naturlig for meg, så det er ikke alt som kommer med av deres ønsker. Sånn er det jo bare. Jeg gleder meg skikkelig til å fortsette med dette, og tror vi kommer til å ha en fin og spennende høst sammen.

Tusen takk til alle dere som faktisk velger å følge meg! Dere skal vite at jeg er svært takknemlig, og det varmer hjertet mitt. La oss derfor dele tanker og ideer med hverandre, så kan vi få til masse kjekt! Jeg skal kose meg i kveld sammen med min familie. Det håper jeg at du også kan. Fredag er alltid deilig, og jeg elsker å få min kjære mann hjem. Vi snakkes igjen om noen timer!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg