JEG SKAL ENDELIG BLI BRUN!

 

God kveld!

Nå har jeg blitt lei av å vente på sol og strandliv. Jeg har rett og slett bestemt meg for å ta saken i egne hender, og har bestilt meg time til spraytann av hele kroppen. På torsdag skal jeg altså la et fremmed menneske får gjøre meg brun overalt, og jeg må bare la mine mentale sperre fare ut vinduet. Jeg har så lyst til å få en fin brunfarge på denne kroppen her, og kunne bruke de nye kjolene mine når jeg skal underholde til helgen igjen. Føle meg solbrun og frisk. Det håper jeg at blir resultatet av denne utfordringen. For ja, det er faktisk en ganske stor utfordring for meg dette her. Men jeg orker ikke å søle med selv-bruning. Det kommer garantert til å bli skjoldete. Så da velger jeg heller å teste ut dette nå her i Mandal. Har valgt å følge en anbefaling som jeg har fått, og som virker troverdig. Er jo alltid spent på hvordan det er å være på ulike salonger, men satser på at dette blir bra. Var faktisk mye rimeligere enn jeg trodde også, så da valgte jeg å teste dette ut nå. Håper at jeg får en sommerlig følelse, når jeg ser meg selv i speilet etterpå. Fargen varer i 5-8 dager, så jeg får se hva jeg gjør senere. Kanskje er dette noe som jeg virkelig elsker, og som jeg kommer til å unne meg i tiden fremover. Eller så er jeg ikke så begeistret likevel. Det vet man ikke før man har prøvd.

Jeg unner meg mer velvære i hverdagen, for jeg fortjener det. Når jeg skal underholde mennesker, så ønsker jeg å føle meg ekstra fin. Da er brunfarge ikke så veldig dumt, så lenge det er nokså naturlig. Har ikke tenkt å komme ut sånn helt mørkebrun, for det vil bli svært rart. Tenker at jeg ta medium, men så får jeg se hva de sier på salongen også. Gøy å teste ut noe nytt, og jeg håper at resultatet står til mine forventninger. Enda en ny ting som jeg prøver på denne sommeren, og  er ganske så spent. Kommer nok til å grue meg litt når det det kommer til å vise frem kroppen min. Men den er sånn som den er, og de har mildt sagt sett masse forskjellig allerede. Kanskje jeg endelig kan bruke mine korte sommerkjoler, og faktisk ha brune legger? Dette kommer til å bli spennende, og jeg skal holde dere oppdatert på hva jeg tenker om dette i etterkant. Håper at det går bra, og at huden min reagerer på en fin måte. Jammen har jeg forandret meg masse, og jeg liker det faktisk. Femininiteten skal få lov til å blomstre for fullt hos meg nå, og jeg skal ta godt vare på meg selv!

Klem fra Wenche

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg