Jeg skal ha sommer hjemme i år!

Slik som det ser ut nå, så kommer jeg tik å være hjemme i Mandal hele sommeren. Det er første gangen at det er planen. Men vi får kanskje lurt inn noen få dager på campingen med alle fire. Går ikke det, så velger jeg å være hjemme med eldstemann. Sånn er det bare akkurat nå, og jeg har nok å gjøre. For meg så er jo arbeidsoppgavene de samme hver eneste dag uansett hvor jeg befinner meg. Jeg må ha god tilgang på internett, og ha muligheten til å jobbe som vanlig. Det passer aller best hjemme. Jeg tror likevel at sommeren kommer til å bli fin.

Jeg koser meg sånn her hjemme. Dette har blitt mitt hjem , og jeg klarer meg fint her. Nå har jeg virkelig slått meg helt til ro her, og trenger ikke å stresse så mye. Vi har barn som er i en alder hvor camping ikke er så veldig spennende lenger. Og det ble ikke økonomi til en utenlandsferie i år heller. Sånn er livet her og nå. Så da vil jeg heller gjøre det beste utav det, og kose oss sammen her hjemme. Jeg er ganske flink til å akseptere endringer. For dette er noe som vi visste ville skje til slutt. Ungdomstiden kommer til å vare noen år, og da presser vi ikke alle sammen inn i en liten campingvogn.

Det gjelder å gjøre det beste utav den situasjonen som man er i her og nå. Jeg jobber jo veldig iherdig nå, og vil virkelig ha en jevn trafikk i hele sommer på mine kanaler. Derfor jobber jeg når andre har fri. Jeg håper at vi i løpet av et par år kan ta guttene med til utlandet på en fin familieferie. Men da må jeg få fremdrift på min jobb. Det er en fin målsetting som virkelig gir meg pågangsmot til å jobbe videre hver eneste dag. Nå er sjansen min her, og den skal jeg benytte meg av. Jeg tror ikke at jeg noen gang har vært så engasjert og dedikert til noe innen jobb. Det viser meg at jeg er på riktig plass.

Vi blogges!

Forresten, kjenner Du noen som skal gifte seg i år eller neste år? Da vil jeg gjerne anbefale Deg å sjekke ut denne damen her:

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram !

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg