Jeg skal jobbe hele sommeren!

Når man jobber som Influencer, så får man ikke vanlig sommerferie. For man skal til enhver tid holde liv i alle kanaler og plattformer. Det betyr at jeg skal jobbe hele sommeren. Men det passer meg fint, for jeg kan jobbe fra hvor som helst. Så lenge jeg har tilgang på strøm og internett, så klarer jeg meg fint. Det kommer til å bli en del uker her hjemme uansett. Så da er jeg jo i gang som vanlig. Faktisk så stresser ikke dette meg i det hele tatt. For jeg er vant med å ha det slik.

Nå gleder meg jeg til å fylle dagene med litt annet innhold. For nå er ungene i gang med den siste skoleuken før ferien, og vi skal ha litt andre rutiner i ferien. For meg så er det viktig å ha en god struktur som jeg kan holde ved like hele sommeren. Dette er på mange måter en livsstil. Og jeg klarer meg veldig fint. Det handler om å planlegge godt, og være i forkant med ferdige innlegg og bilder. Det har jeg god kontroll på, og skal unne meg litt fritid sammen med familien.

Ukene går veldig fort for tiden, og jeg trives godt med det. Nå har jeg kommet inn i de nye rutinene, og hverdagen fungerer bra. Det skal bli kjekt å skape sommerlig innhold til kanalene mine i sommer. Det blir nok noen dager på campingen i løpet av sommeren. Men jeg aner ikke enda når og hvor lenge. Vi er heldige som kan dra på campingen når vi vil, og at alt er klart. Nå drar vi opp når ungene ønsker det, og drar hjem når de ikke vil være der mer.

Sånn er livet akkurat her og nå. Jeg gleder meg til en fin sommer, og håper på deilig vær. Vi må jo få til noe bading på Neset i løpet av sommeren. Jeg elsker å bade i ferskvann. Så det passer meg perfekt å være på campingen. Jeg håper at Dere kan kose dere med mine kanaler gjennom sommeren! For det er veldig kjekt at Dere besøker mine kanaler. Vi får ta sommeren som den kommer, og så henger Dere med!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer
    1. Kunne du laget en YouTubevideo om dine erfaringer, tips og råd om økonomi? Hvordan man lever med litt dårligere råd (hørte du nevnte dette engang, og jeg er i liknende situasjon) hvordan man lager et overkommelig budsjett osv. Kunne trengt litt hjelp med dette.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg