Jeg skal knuse fordommene Dine!

Jeg vet at folk der ute legger merke til meg. For jeg er ikke en vanlig Influencer. Og jeg skiller meg ut fra mengden. Det handler om at jeg er annerledes, og jeg blir møtt med sterke fordommer. For hvordan kan jeg tro at dette vil lykkes? Jeg er jo tross alt overvektig, har psykiske utfordringer i hverdagen og er ikke akkurat Miss Universe når det kommer til utseendet. Jeg føler meg fin, men jeg er ikke en typisk influencer. Og vet Du noe? Jeg digger at det er sånn! For jeg vil være meg, og jeg skal knuse alle fordommene i tusen biter underveis på min ferd!

Hvis Du ikke har troen på meg, så er det ditt problem. For jeg vet hva jeg vil, og når jeg har bestemt meg så bruker jeg ikke energi på negativitet eller fordommer. Det er utrolig befriende å endelig være så sikker på hva jeg vil, og hvordan jeg skal komme dit. Det handler om å jobbe beinhardt hver eneste dag. Fokusere på å skape et innhold som mine følgere liker, og som jeg kan stå inne for i all evighet. Da kan man ikke forsøke å være andre enn seg selv. Og her har Du meg. Blogg bransjen trenger et friskt pust, og jeg har tenkt å spre glede og positivitet!

Det trigger meg at bransjen har fordommer mot meg. For jeg kommer til å være her, og jeg skal finne min plass blant de andre. For jeg er annerledes, og det elsker jeg! I mitt liv har ikke noen ting kommet gratis, og det gjør det ikke her heller. Nei, man må brette opp ermene og gi jernet! Gå for det man ønsker, og være høflig men bestemt. For det er ekstra gøy å lykkes når man er en skikkelig underdog! Så se hva jeg faktisk får til, før Du dømmer meg nord og ned! Jeg har nemlig tenkt å bite meg fast, og da er det Du som må bite i Deg dine egne fordommer!

Endelig vet jeg hva jeg vil, og da kan faktisk ikke noen stoppe meg!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg