Jeg skal kose meg i kveld!

Nå skal jeg kose meg skikkelig resten av kvelden. Vi har gjennomført denne dagen på en veldig fin måte, og alt har vært bra. Jeg har akkurat hatt min minikonsert, og det gikk veldig fint. Jeg elsker jo å opptre foran et publikum. Jeg er så takknemlig for all den fine tilbakemeldingen som jeg har fått. Det var spennende å slippe egen musikk ut til publikum, men det ble heldigvis veldig godt mottatt. Nå er vi i gang med middagen, og det skal bli godt med god mat nå. Det er på tide å kose seg litt ekstra, og være sammen med gode venner.

Det er deilig å senke ned skuldrene, og vite at alt er over nå. Jeg er ferdig med min jobb i fylkesstyret for denne gang, og det føles veldig bra. Det kommer til å bli deilig å legge seg hjemme i egen seng i natt, og vite at denne dagen gikk bra. For det er en dag som jeg har tenkt masse på det siste året. Nå er det valgt et nytt styre, og mine plikter er over. Så deilig det er å tenke på!

Ha en fin lørdagskveld!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg