Jeg skal nyte søndagen!

Jeg skal nyte denne søndagen! Få god tid til å slappe av, og være sammen med familien min. Det er jo ganske så viktig å ha tid sammen med mann og barn. Nå skal jeg senke ned skuldrene, og ta minst mulig jobb i dag. Det kan bli utfordrende nok det for min del. For jeg tenker alltid på alt som burde vært gjort, og hva som venter på meg. Vi får finne på noe annet enn jobb i dag. Kanskje vi tar oss en liten kjøretur i løpet av dagen, eller stikker innom på et besøk. Søndagen skal i hvert fall fylles opp med ting som gjør meg godt. For nå skal jo mine batterier fylles med ny energi før uken starter for fullt!

Noen ganger så er det vanskelig å slappe helt av. Men jeg skal forsøke etter beste evne å ta det med ro i dag. Som Influencer har man jo egentlig aldri fri. Og det skal jeg klare fint. Men jeg skal ikke gjøre mer enn det som er nødvendig akkurat i dag. Jeg føler meg så mye bedre allerede. Det var deilig med en rolig helg. Nå er det jo på tide å finne bedre rutiner for min del. For jeg må hvile mer enn jeg har gjort. Det er bare sånn kroppen min er . Og jeg må akseptere det, selv om jeg ikke liker det! Livet er jammen meg spennende å leve! Jeg får så mange erfaringer. Og de skal brukes på en fornuftig måte.

Ha en strålende søndag! Bruk tid på deg selv , familie og venner. Det er godt å slappe helt av en dag, og bare nyte! Jeg skal kose meg sammen med mine kjære, og så prates vi i nytt blogginnlegg allerede i kveld!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

4 kommentarer
    1. Jeg har et lite spørsmål. Ser at du stadig benevner deg som Influencer og at det er ditt yrke, men jeg ser ikke helt logikken. Hvordan ble du Influencer og i hva? Jeg har scrollet litt på bloggen din men blir ikke klok på hva du vil formidle annet enn dagligdags prat. Hvem er dine følgere?

      1. Jeg har hatt blogg i over tre år. Men kom meg over på eget domene for kort tid siden. Jeg har valgt å jobbe som Influencer, foredragsholder og musiker. Jeg skjønner ikke hvorfor Du stiller meg spørsmål om min yrkestittel. Jeg jobber med formidling via sosiale medier. Det kalles faktisk Influencer. Til og med NAV skjønner det, og godtar det som eget yrke. Jeg har følgere som er i ulike aldre. Og det er kjekt å se at vi stadig blir flere. Jeg skriver om mitt liv, mine erfaringer i livet.

      1. Jeg kunne velge selv om jeg ville delta eller ikke. Denne gangen valgte jeg å bli hjemme. Det er ikke alltid det passer å reise fra familien, og i tillegg er det kostbart å dra til Oslo ofte.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg