Jeg skal spille badminton!

God morgen!

Da er vi kommet til onsdagen, og det betyr jobbdag her hjemme for meg. Men jeg må ut på en treningstur for å hente bilen på verksted. Så jeg ser frem til en luftetur etter hvert. Men aller først så handler det om å komme i gang med de oppgavene som venter på meg. Gårsdagen var litt sløv, og formen var ikke så god. Men den ble heldigvis bedre utover kvelden, og jeg er klar for å skape nye resultater igjen i dag. Deilig å kjenne at kroppen fikser seg selv. Jeg må også rekke noen ærender i løpet av dagen. Nye joggesko til inne trening skal kjøpes i dag. For jeg skal nemlig være minstemann på badminton trening neste uke!

Jeg aner ikke helt hvordan det skal gå, men har lovet ham å teste det ut. Det var veldig kjekt å spille badminton da jeg vokste opp. Men det er mange år siden sist. Jeg og minstemann gjør egentlig ikke så mye sammen, så dette er en mulighet for oss to. Han er allerede i gang, og koser seg veldig. Tror han gleder seg til å gruse mammaen sin. Men jeg skal gjøre så godt som jeg kan. Aner ikke hvordan kroppen kommer til å reagere, men det får vi bare ta som det er. Så jeg forbereder meg mentalt til første trening mandag ettermiddag. Alt det de ungene klarer å overtale mamma til å gjøre. Jeg skal holde dere oppdatert på hvordan det går.

Den som intet våger, intet vinner! Så jeg får bare håpe på det beste, og ha en positiv innstilling. For meg så er det viktig å være sammen på noe positivt, og faktisk være litt mer sammen med minstemann. Han kommer jo til å spille mest med jevnaldrende, men har lovet meg en kamp. Så nå gleder vi oss begge to, og mamma er en smule nervøs. Godt det er noen dager til enda, så jeg kan forberede meg godt. Der kommer jo til å være en del folk i hallen samtidig. Så jeg er spent på hvordan kropp og hode reagerer på å være i gymsal igjen. Det kan gå begge veier, men vi skal kose oss!

Jeg ønsker deg en super onsdag! Ta godt vare på deg selv, og vær raus mot deg selv og dine medmennesker! Vi snakkes her i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg