Jeg skal ta sjanser!

Jeg klarer det jeg vil!

Det er på tide å tenke litt annerledes om meg selv. For jeg har endret meg så mye de siste årene, og jeg takler mer enn før. Der har kommet en fremgang, og når jeg ser tilbake så ser jeg det selv også. Jeg har fått så mange fine komplimenter den siste tiden, og det er jo veldig koselig. Men ekstra kjekt er det jo, når man faktisk selv føler seg ganske bra. Da kan man ta i mot det, med en annen holdning enn før. Jeg vet at der alltid kommer til å være utfordringer i min hverdag. Men derfor jobber jeg ekstra hardt, for å skaffe meg en så god fremtid som mulig.

Jeg har ikke tenkt å legge inn årene, og bare bli tatt av de bølgene som kommer. Nei, jeg vil heller leve en så aktiv hverdag som mulig. Så vil tiden vise hva som skjer etter hvert. Der er mange som tenker at livet er ikke kan bli noe særlig bedre, for de har et så vanskelig utgangspunkt. Men for min del, så blir jeg mer og mer ivrig på å være meg selv. Våge å ta de stegene som jeg selv ønsker meg, og ikke alltid følge strømmen. Jeg vet nemlig at det er helt individuelt, og man trenger ikke alltid å tenke på hva andre måtte tenke eller mene.

Så får vi ta dagene sånn som de kommer. Være forberedt på gode og vonde dager. Men likevel våge å være tilstede i eget liv. Ta innover seg de opplevelsene som kommer underveis på reisen. Le masse sammen med gode venner og familie. Ta de sjansene som dukker opp, og ikke være så veldig redd. Det er noe som jeg skal jobbe med i mitt liv. For jeg har så lyst til å oppleve masse mer i tiden som kommer. Det kommer garantert til å bli en spennende reise!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg