Jeg skal til Oslo!

Nå er jeg så spent! For jeg skal dra på dagstur til Oslo om noen uker for å treffe Anne Brith og den herlige gjengen som er med i Anne Brith Influencer Program. Vi skal møtes til en lunsj, og bli bedre kjent med hverandre. Så derfor velger jeg å ta en dagstur med tog til og fra Oslo. Det kommer til å bli en veldig lang dag. Men jeg må bare komme meg inn dit, og møte dem ansikt til ansikt. Det er så kjekt å kunne kjenne på en glede og forventning. Nå får jeg kommet enda bedre i kontakt med dem, og det blir veldig bra!

Det er så surrealistisk! Men jeg er veldig klar for å møte så nydelige mennesker, og dele tanker, erfaringer og drømmer. Jeg kommer til å bli skikkelig sliten etter denne turen. Men jeg skal ta godt vare på meg selv underveis. Nå er det kjekt å ha noe å glede seg til. Å møte andre som jobber som influencer, vil gi en følelse av samhold. Jeg er virkelig i ferd med å kjenne på en stor mestringsfølelse! Det er behagelig å kjøre tog, og da kommer jeg helt inn i sentrum. Dette kommer til å en spennende tur! Jeg var litt usikker på om jeg skulle dra innover kun for en dag. Men min kjære mann var positiv, og da løser vi det greit.

Nå skal jeg jobbe godt hver dag for å nå målene mine! Det kommer til å koste meg krefter, og der vil komme dager hvor jeg sliter. Men med denne herlige gjengen i ryggen, så skal jeg klare det. Jobben er allerede i gang, og er jeg så full av pågangsmot og stolthet! Jeg vet at noen mennesker ikke vil like det jeg gjør. Sånn vil det alltid være. Så jeg tenker at når vi her hjemme er enige, så er det viktigst. Alle mennesker har ulike mål og drømmer. Nå kan jeg endelig få oppfylt mine drømmer og målsettinger!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

0 kommentarer

Siste innlegg