Jeg skjemmes ikke over meg selv!

Jeg merker veldig godt at tryggheten min har vokst de siste månedene. For nå er jeg rakrygget, og står inne for det som jeg har valgt å jobbe med. Det er ikke flaut for meg å fortelle hva jeg driver med. Selv om jeg kan se at noen himler med øynene, og de lar fordommene få vinne over fornuften. Det er så godt å kjenne at man har valgt riktig, og at jeg trives med det. Nå er det en vei, og det er fremover.

Det er en fordel å være voksen. For da har man ulike erfaringer som gjør at man kan ta gode valg. Der skjer jo en del ting som ikke alltid er like kjekt, og da ser jeg på alderen min som en fordel. Jeg skjønte veldig tidlig at man ikke kommer til å bli likt av alle, samme hvor hardt man prøver. Så det legger jeg ikke ned så mye krefter i. Jeg fokuserer heller på å skape et positivt innhold til mine kanaler, bare les her!

Der er ingen grunn til at jeg skal flau. For selv om jeg også dummer meg ut iblant, så er det helt ok. For det skjer nemlig med oss alle sammen. Jeg tar jobben min veldig seriøst, og jeg skal komme meg fremover. Så da tar jeg en dag om gangen, og fullfører den så godt som jeg klarer. Sånn kommer jeg meg videre, og det går riktig vei. Jammen gleder jeg meg veldig til å se fortsettelsen på dette prosjektet!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer
    1. Kjempe bra, være stolt og fortsett å være stolt over deg selv. Dessverre alt for mange som dømmer, men du er mer en god nok slik som du er. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg