Jeg skriver låter til egen plate!

Det siste halvåret har vært veldig spennende for meg! For jeg har knekt en kode, og skriver nå egne låter. Dette skal bli til en egen plate i løpet av 2020! Jeg gleder meg som et lite barn. Og til nå så har jeg kun fått utrolig fine tilbakemeldinger når jeg har spilt låtene foran publikum. For meg så har dette vært en veldig forløsende prosess, og jeg fikk endelig en ny måte å kommunisere med Dere. Jeg bærer jo på mange tanker og erfaringer som er tunge å bære alene. Men når jeg fikk det ut i tekstene mine, så ble det et stort steg fremover for meg.

Jeg skal bruke den neste tiden på å skriver mer musikk. Og så må vi få økonomien på plass til dette prosjektet. Det er ganske utfordrende, men vi har et håp om å klare det i løpet av 2020. Da går en av drømmene mine i oppfyllelse! Jeg har ønsket dette helt siden jeg var en liten jente. Og nå nærmer vi oss målet sakte men sikkert. Det er så gøy, og jeg våger å tro at dette skal skje. Nå er det ganske nytt for meg å skrive egen musikk. Men jeg merker at det er noe som jeg liker veldig godt. Og det betyr utrolig masse når jeg får så fine tilbakemeldinger fra Dere!

Musikk er et av de aller viktigste verktøyene i min helingsprosess. Jeg vet at det hjelper meg gjennom hverdagen. Det roer meg ned etter panikkangst anfallene mine. Det er veldig trygt for meg å vite at det hjelper. For da kan jeg fokusere på det, og se at livet roer seg igjen. Musikken er min faste følgesvenn i livet. Den er alltid tilstede, og kan gi meg trøst og ro. Jeg er evig takknemlig for at jeg fikk teste musikk terapi. Det endret egentlig livet mitt. Så hvis Du sliter med å takle livet, så anbefaler jeg at Du tester det ut! Tenk om det kanskje hjelper Deg videre i livet!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram !

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg