Jeg skriver musikk!

Det er veldig kjekt å kunne lage sin egen musikk! Jeg har egentlig drømt om det hele livet mitt. Og nå er jeg i full gang med å skrive ny musikk til meg selv. Det er så rart hvordan livet kan utvikle seg. Jeg merker at det er noe som må komme mer frem i lyset, og jeg ønsker å ha mer musikk i livet mitt. Å være artist har alltid vært en drøm. Jeg kan huske at hver eneste gang vi skulle tegne hva vi ønsket å bli , så tegnet jeg en fin dame på en scene. Jeg har alltid vært veldig glad i musikk, og jeg må ha det hver eneste dag. Det er ikke alltid jeg synger hver dag, men jeg lytter til musikk hver eneste dag. Det er en veldig viktig del av min terapi.

For noen dager siden skrev jeg teksten til to nye låter i løpet av en halvtime. Jeg lå på sofaen og skulle slappe helt av. Men så kom der plutselig en setning i hodet mitt, og jeg skulle bare skrive den ned på mobilen. Plutselig hadde jeg skrevet fire vers og refreng. Melodien har ikke kommet til meg enda, men den kommer nok etter hvert. Det er så rart å oppleve det. Men noen ganger kommer bare ordene til meg, og da gjelder det å skrive med en gang. Jeg ante ikke at jeg faktisk kan være låtskriver! Men det gjør meg veldig stolt og kjempeglad. Det forteller meg at musikken må være en stor del av livet mitt. Jeg kan ikke lukke ned den kreativiteten som har kommet frem i lyset.

Det er veldig viktig for meg å kunne drive med musikken. For når man har drømt om noe hele livet, så er det faktisk veldig viktig å la det slippe til. Nå har den tiden kommet at jeg faktisk kan drive med det, og våge å satse mer på musikken min. Jeg gleder meg veldig til å ha konserter hvor jeg synger mine egne låter. Det er veldig spesielt, og jeg håper at musikken min blir godt mottatt av publikum. Tenk hvor kult det kan bli fremover dersom jeg får sving på musikken min! Det er noe som jeg virkelig håper på, og jeg skal gjøre så godt som jeg bare kan. Etter hvert som barna vokser til, så har jeg gradvis fått litt mer tid til mine egne ting. Det er så kjekt å merke at jeg faktisk klarer å skrive min egen  musikk!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg