Jeg slapp løs min “barske” rockestemme!

Jeg ser kanskje ganske så uskyldig ut på bilder, men jeg liker å være litt tøff iblant. Og på musikkterapien denne uken så ble jeg utfordret til så synge på en måte som jeg aldri før har gjort. Det var langt utenfor komfortsonen, men jammen meg var det skikkelig gøy! Jeg måtte virkelig endre på sangteknikken for å kunne oppnå et bra resultat. Og vi måtte alle sammen ta steg innenfor musikken for å mestre denne sangen. Det som var så herlig, var at jeg gav fullstendig blaffen, og gjorde så godt som jeg kunne. Vi spilte Come together av Beatles! Denne gangen var ikke lederen til stede, men vi fikk lov til å spille alene på loftet. Vi savnet terapeuten, men vi tok ansvar selv!

For meg så var det helt surrealistisk! Der stod jeg og rocket som bare det. Med et glis som nesten gikk helt rundt. Det har aldri skjedd før at jeg har gitt gass på denne måten. Og det var en låt som jeg kun har hørt få ganger på radio. Men vi er så trygge på hverandre at det bare var gøy! Jeg ser frem til vi skal spille den for resten av gjengen som manglet i dag. Musikalske mestringsfølelser er het magiske for meg. Gleden og stoltheten sitter enda i meg. Akkurat nå så kan jeg ikke helt skjønne hva som skjer med meg musikalsk. For jeg digger så mange sjangre, og jeg opplever mestring på mange3 plan. Det er så godt å vite at man har muligheten til å spille masse mer sammen med denne herlige gjengen!

Så husk det alle sammen: Man kan mye mer enn man tror! Og det er ikke så farlig å kaste seg ut på dypt vann iblant. For meg så var det artig å merke at jeg kunne gi stemmen et annet preg, og likevel passe perfekt til låten. Vi imponerte hverandre, og smilet satt løst hos oss alle sammen. Om vi noen gang kommer til å ha en konsert sammen, er ikke godt å si. Men da skal vi i hvert fall ha med denne sangen! For jeg både tror og vet at mange kommer til å bli overrasket!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg