JEG SLETTER HETS!


God morgen!

Jeg ønsker å ta opp en viktig ting med dere. De siste ukene så har jeg mottatt en rekke ufine meldinger/kommentarer med ufint innhold. Trakassering og mobbing godtar jeg ikke! Når dere sender inn spørsmål til ukens Q&A video, så forventer jeg at dere bruker vanlig folkeskikk, og slutter med å sende meg dritt. Jeg kommer til å slette disse umiddelbart, og avsender vil bli blokkert ved gjentagende hendelser. Hvis du ikke liker meg, så følg noen andre da. Ikke bruk tiden din på meg. Jeg har null toleranse for sjikane, og det bør de aller fleste klare å forstå. Konstruktiv kritikk er helt ok. Men det er grenser for hvordan jeg ønsker å bli snakket til av fremmede mennesker.

Åpenhet og kommunikasjon er svært viktig for meg på mine kanaler. Men ikke for enhver pris. Jeg må beskytte meg selv, og mine nærmeste. Jeg tåler mye, men har lært meg å sette tydelige grenser i eget liv. Det er ikke tillatt å ytre hat/hets/trakassering/mobbing på noen av mine kanaler! Håper inderlig at vi fortsatt kan ha en fin dialog, og at dere sender meg ok spørsmål. Jeg ønsker jo å snakke med dere ofte, og dele fra min hverdag. Men nok er nok. Det må bli en endring, og derfor sier jeg klart i fra!

Ønsker dere ellers en fin fredag! Håper dere kan nyte sommerdagen, og få en fin start på helgen!

Klem fra Wenche

12 kommentarer
    1. Hei, jeg kom over denne bloggen for en tid tilbake og ble veldig forundret. Her skriver du om deg og ditt liv. Deler og legger ut. Jeg lurer på hvem du skriver til? Dette er jo som en dagbok du legger ut. Du skriver omtrent det samme i hvert innlegg. Hvem er det ment for? Du gir jo ikke leseren noen tips og triks på veien. Kun oppgulp hva du har gjort siden sist og artige bilder. Har sett gjennom enkelte andre blogger men de skriver ikke dagbok. Veldig spesielt, og jeg lurer på hvor mange som finner det interresant fremfor morsomt.

      1. Hei! Alle blogger er forskjellige, og jeg velger å skrive på min egen måte. Liker du den, så er det selvsagt hyggelig det. Hvis ikke, nei så er det kanskje ikke noe for akkurat deg. Håper du finner blogger som du kan like, Jeg startet bloggen som terapi, og har valgt det som føles riktig for meg. Ønsker deg en fin uke! Mvh Wenche

    2. Utrolig at noen gidder og følge når de kritiserer så mye. Og at så mange tror det er greit og mobbe bare fordi det er over nett.Du tar det flott!
      Klem🌸

    3. Jeg tror du sliter med konstruktiv kritikk også 🤔 i det ene øyeblikket må du spare penger for i det neste så bruker du penger🤔 du lager treningsblogg og slutter og begynner osv🤔du sier at du må ha oppfølging av psykolog for en meget lang periode og så kutter du det og heller prater med venninner🤔du starter bloggen med hvor viktig det er og ikke fokusere på det ytre🤔hvor er du nå🤔 når du blogger må du forvente at noen folk ikke liker deg Og kritiserer deg! Men det er selvsagt ikke love og bryte norsk love.

    4. Uff så trist at det kommer sånne kommentarer. Bra du sletter. Sånt er overhode ikke greit. Håper du får inn bare gode spørsmål, med vanlig folkeskikk i 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg