Jeg suger til meg ny kunnskap!

Selv om det er sommerferie for mange, så jobber jeg intenst med mine kanaler. For jeg får så masse ny kunnskap som jeg gjerne vil bruke med en gang! Det er skikkelig fint å få så mange tips fra mentorer og deltagere i Anne Brith Influencer Program. Jeg tar i mot alle tips med takk, og så bruker jeg dem så godt som jeg bare kan på mine kanaler. Det er så gøy å utvikle seg på så mange felt hele tiden. Selvsagt krever det en del innsats, men det er bare gøy!

Jeg visste at der var mange ting som jeg ikke kunne. Og jeg føler meg veldig trygg på at mange brikker vil være på plass når året er omme. Jeg har satt meg høye mål, og jeg skal gjøre mitt ytterste for å nå dem. Det er ikke så lett for andre å skjønne hvor mange detaljer som må på plass for å kunne lykkes som Influencer. Men nå er det så godt å ha en mentor som jeg kan kontakte dersom jeg står fast. Heldigvis så er jeg ikke så redd for å spørre.

Nå håper jeg bare at Dere liker kanalene mine, og at Dere får motivasjon og inspirasjon av mitt innhold. Jeg skal gjøre alt jeg kan for at det blir skikkelig bra. Men jeg kan nok ikke blidgjøre alle uansett. Så jeg fortsetter med det innholdet som jeg kan stå inne for, og jeg tar gjerne i mot ønsker om ulike tema! Send meg en melding, så kan det være at neste innlegg handler om akkurat det Du ønsket! Jeg vil veldig gjerne ha et nært forhold til Dere!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram !

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg