Jeg svelger kameler allerede!

Har du noen gang vært veldig sikker i en sak, for så måtte innse at du tok feil? Har du svelget noen kameler? Det har jeg måttet gjøre ganske mange ganger allerede. For livet har blitt helt annerledes enn det som jeg trodde var mulig. Heldigvis så er det jo positivt, og jeg kan flire litt av meg selv samtidig. Man må ha litt selvironi, og jeg mener det faktisk er sunt. Man kan jo ikke ta absolutt alt så fryktelig alvorlig heller.

Som mamma så har jeg svelget en del kameler, og de kan være ganske vonde å få ned. For man kommer inn i ulike faser, og jeg har aldri hatt ungdom i hus før. Så her prøver og feiler vi litt alle sammen. Sånn er denne ungdomstiden, og jeg henger med så godt som jeg bare kan. Men jeg merker at den er skikkelig utfordrende for min del. For jeg er kontrollfrik deluxe.

I jobb sammenheng så har jeg virkelig kommet skikkelig i gang, og jeg gleder meg veldig til fortsettelsen. Men jeg vet allerede nå at jeg skal ut av komfortsonen ganske mange ganger, og jeg må nok svelge noen kameler her også. Men dette gleder jeg meg til , og jeg bare vet at dette kommer jeg til å få en personlig vekst av. Man kan ikke sitte på gjerdet, og være redd for å dumme seg ut.

Den aller største kamelen jeg har måttet svelge, er nok at jeg hardnakket sa at jeg aldri mer skulle ha en kjæreste etter skilsmissen min var et faktum Men der tok jeg heldigvis feil, og jeg er så glad for at jeg våget å gå videre sammen med min kjære mann. Og jeg har lært at man aldri skal si aldri! Så husk på det alle sammen. Vi kan komme bedre ut av det enn vi tror på forhånd!

Ha en fortsatt fin søndagskveld, og så gleder jeg meg til en ny uke sammen med dere her på bloggen!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg