Jeg takler livet så mye bedre nå!

Denne damen har jammen meg blitt mye sterkere i løpet av det siste året. Jeg takler livet mitt så mye bedre nå. Der kommer fortsatt vonde dager, men det skjer ikke så ofte. Noen ganger streiker kroppen før psyken, Det er en ny erfaring. For etter mange år med depressive tanker, så er det aldeles nydelig på være optimist og ha et positivt fokus! Man skal aldri undervurdere lykkefølelsen. Nå kan jeg ta utfordringer mye bedre, og jeg rullegardinet faller ikke helt ned når motgangen kommer.

Små gleder finnes i hverdagen min, og det setter jeg stor pris på. Og det føles godt å være en sterkere støtte for min kjære også. Jeg har klart å ta nye steg mot en fin fremtid, og det gjør meg stolt. Noen ganger så må jeg sette meg ned ,og tenke over livet mitt her og nå. For det har virkelig endret seg, og det gleder meg. Når man har gått med mørke tanker i lang tid, så er det godt med solskinn! Og det er kjekt å høre at jeg ser godt ut!

Her på bloggen min har jeg valgt å la Dere få følge meg i mine prosesser. Jeg håper at det er interessant for Dere. Gi meg gjerne en tilbakemelding på hva Dere synes. Bloggen er svært viktig for meg, og jeg ønsker å være personlig. Så da håper jeg at Dere på en måte kjenner meg litt bedre. Jeg er så glad og takknemlig for all den fine støtten som jeg mottar fra Dere! Jeg leser absolutt alt, og svarer så kjapt som jeg kan klare. Det er nemlig sånn jeg ønsker å ha det på mine kanaler.

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram !

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg