Jeg tar et steg om gangen!

Nå er det viktig for meg å ta et steg om gangen. For jeg kan ikke løpe fra det som er vanskelig i livet mitt. De tingene som trigger mest følelser ,må bearbeides på en riktig måte. Jeg er veldig trygg på at det skal bli bedre. Men jeg merker at det er tungt å hele tiden kjempe seg fremover i livet. Og da regner jeg jo med at de gode periodene vil vare lenger etter hvert som tiden går. Små steg er jo som vanlig det riktige, og jeg er villig til å bruke litt tid på dette. Noen ganger må man rett og slett være ganske tålmodig. Det er ikke min sterkeste side. Men det er ikke noe annet som hjelper. Akkurat nå så pågår der prosesser som er veldig avgjørende for min fremtid. Det setter meg litt ut i perioder, og jeg merker at det er tungt.

Alle sammen opplever utfordringer i livet, og jeg er ikke et unntak. Men jeg kjenner at det er nok nå. Jeg vil veldig gjerne ha noen fredelige år snart. Kanskje kommer livet til å roe seg ned etter hvert som ting kommer på plass. Det er det jeg håper på, og som jeg jobber mot. Jeg har levert inn masse skjemaer i forbindelse med uføre søknaden min. Det har gjort at følelsene mine blir trigget på nytt, og så kommer følelsene frem igjen. De må så bearbeides enda en gang, før man kan komme seg videre. Jeg er lei, og det er ikke noe rart. For det har skjedd så mye i mitt liv. Men jeg er så glad for at min trygge base her i Mandal gjør meg tøffere!

De små stegene vil føre meg gjennom livet. Jeg kommer til å få flere smeller. Men jeg lærer noe hver eneste gang. Det er ikke alltid kjekt, men jeg kommer meg gjennom det. Sånn sett er jeg skrudd godt sammen. Jeg tåler en hel del trøkker. Men samtidig må jeg få si at jeg ønsker meg ro sammen med mine kjære. Jeg satser på at ting roer seg ned etter hvert!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg