JEG TAR PAUSE!

God kveld!

Jeg har den siste tiden kjent på manglende motivasjon på noen av mine oppgaver. Og på grunn av min helsetilstand, så må jeg ha en annen struktur på min hverdag. Trening må få mye mer av min tid, og dermed også mer tid til restitusjon. Jeg har innsett at der må foretas en reduksjon, og jeg velger derfor å ta en lang pause fra YouTube.

Dette har jeg tenkt på ganske lenge, men selvsagt har denne ukens legetime en stor betydning for min avgjørelse. Jeg ønsker å leve et langt og godt liv med min familie. Da må jeg bruke mer tid på fysisk aktivitet hver dag. Med mine utfordringer, så går ikke regnestykket opp. Da velger jeg bort den tingen som krever mye, og som jeg har hatt mindre motivasjon på.

Jeg har laget meg en ny timeplan, og puttet inn de ulike treningsøktene. Det kommer til å ta mye tid, og jeg ønsker å ta legens advarsler på fullt alvor.

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg