Jeg teller ned dagene til Tromsø tur!

God morgen!

I dag er det akkurat to uker til jeg drar på Influencer workshop weekend i Tromsø! Jeg gleder meg sånn, og jeg teller ned dagene nå. Tenk at jeg skal få se litt av nord Norge, og få være sammen med flotte mennesker hele helgen. Jeg forsøker etter beste evne å samle opp masse positiv energi til de dagene. For det kommer garantert til å bli travelt, og veldig lærerikt. Men jeg forbereder meg også på å gå ut av komfortsonen en del ganger i løpet av den helgen. Sånn er det jo når vi skal bli enda bedre, og tryggere i vår bransje. Det skal bli kjekt å være sammen over litt lenger tid enn tidligere,

Man blir bedre kjent når man skal være sammen i to døgn. Så jeg ser virkelig frem til å bli full av ny kunnskap og energi. Når jeg drar på tur, så pakker jeg alltid altfor masse klær med meg. Og denne gangen skal vi jo også ha rød løper fest! Det blir jo veldig spennende, men jeg har allerede antrekket mitt klart. Jeg skal være meg selv, og bare gjøre så godt som jeg kan hele helgen. Det blir viktig å få nok søvn, og få i seg rikelig med næring gjennom helgen. Men det går nok kjempefint. Vi er en flott gjeng som skal møtes, og vi støtter hverandre.

En slik tur tenker jeg alltid masse på i forkant. For jeg forsøker alltid å forberede meg mentalt på det som skal skje. Sånn er jeg bare skrudd sammen, og jeg tenker at dette skal gå veldig fint. Jeg krysser derfor alt jeg har, og håper inderlig at angsten ikke kommer snikende underveis. Men dersom det skjer, så får jeg bare gjøre det beste ut av dagene der oppe i nord. Det er ikke lenge til, og jeg kjenner at det er skikkelig spennende å tenke på. Ha en fin fredag, så snakkes vi her i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg