Jeg teller ned dagene…..

Sommeren her hjemme har gått veldig fint. Med ett unntak. Jeg teller ned dagene til musikkterapien starter opp igjen. Herlighet, som jeg har savnet den! Både det å kunne spille og synge sammen med andre. Men også det sosiale som vi har sammen på Stedet Aktivitetssenter. Jeg skjønner at de må ha det lukket om sommeren, men jeg er så glad for at det begynner igjen i neste uke.

Jeg er veldig glad i struktur og trygge rammer. Da fungerer jeg aller best. Så da er det godt å vite at man snart er i gang igjen med den vante hverdagen. Sånn er det bare, og jeg erkjenner det uten problem. Musikk er så viktig for meg, og det er veldig viktig for meg å kunne bruke den typen terapi. Dermed teller jeg ned dagene, og er skikkelig klar for å komme i gang!

Nye låter er skrevet, og det blir så spennende å la andre få høre den. Jeg er så heldig som kan få hjelp til dette. Målet lenger fremme er jo egen plate, så det er utrolig givende. Jeg krysser fingrene for at sangene er gode nok, og at jeg klarer å produsere nok låter til et helt album. Musikken kommer til å hjelpe meg fremover, og jeg elsker det!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg