Jeg tenker langsiktig!

God kveld!

Noen mål klarer man å nå relativt raskt. Mens på andre områder, så må man være betraktelig mer tålmodig. Det er viktig å skille disse to, slik at man forholder seg til realitetene i livet. Men man har jo lov til å både drømme og håpe. Hva hadde vel livet vært uten drømmer og uoppnådde mål? For meg så er det viktig å ha en fremtid som både er spennende og krevende. Jeg vil jo at målene skal nås fordi jeg har jobbet hardt og dedikert over tid. For man kan ikke ha hastverk i denne bransjen her. Det er faktisk utrolig viktig å være hardtarbeidende over mange år. Da har du sjanse til å lykkes. Der skjer ikke noen fremgang, dersom du forsøker å seile inn til seier. Det vil garantert gå galt.

Da jeg tok mitt endelige valg om å satse i influencer bransjen, så visste jeg at det kom til å ta noen år. Og jeg er just kommet i gang med 2020. Så det sier seg selv at jeg ikke er i mål. Nei, her må man virkelig tenke langsiktig. Jeg har satt meg noen mål, og er klar for å jobbe mot dem. Faktisk så er jeg kommet godt i gang med det nye året. Bedre struktur er allerede i gang, og jeg føler meg tryggere. Nå skal jobben gjøres hver eneste dag. Så kan man se hvordan fremdriften blir om noen måneder. Det er veldig viktig for meg å ha troen, og det betyr så mye for meg. Dette er det jeg vil drive med nå, og i fremtiden.

Jeg er en som ikke gir opp så lett, og som velger å se positivt på ting. Så jeg koser meg nå , og ser hvilken fremgang jeg hadde det siste halvåret i 2019. Det lover svært godt for fremtiden, og jeg er på riktig vei. Det har alltid vært sånn at jobb er viktig for meg, og for min identitet. Det er helt vanlig for meg å ha et brennende engasjement for det jeg driver med. Og det medfører jo at jeg går all in. Uansett hvor mange som ikke tror på meg, så vet jeg at mange heier på meg. Det er de jeg fokuserer på, og som jeg skaper innhold til hver eneste dag. Alle er velkomne hos meg, men jeg ønsker ikke negativt fokus i mine kommentarfelt.

Inni hjertet mitt, så er jeg rolig. Det betyr at jeg elsker det jeg driver med, og at dette riktig for meg. Så håper jeg inderlig at dere ønsker å henge på, og være med meg på denne reisen. For jeg er sikker på at det kommer til å bli spennende fremover!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg