JEG TENKER PÅ MEG SELV!


God morgen!

Jeg har gitt meg selv en viktig oppgave i disse coronatider. For jeg trenger å ta godt vare på meg selv, både fysisk og psykisk. Det handler om å gi god plass til velvære. Bruke tid foran speilet. Kle seg greit, selv om man er mye hjemme. Ikke bare gå rundt i treningstøy eller koseklær, med håret i en  dult på toppen. Faktisk heller ta seg god tid om morgenen, og starte hver dag frisk og i godt humør.

Vi skal nå gjennom de mørkeste månedene i året. Og jeg kjenner meg selv godt. Det kan fort bli kjappe løsninger, og en del tungsinn. Jeg vil lære av de feiltrinnene som har skjedd før. Og i forrige periode med lokcdown, så ble det ikke mye hårstell eller sminke. Man må holde seg selv på et visst nivå. Hverdagen kommer nemlig tilbake på et eller annet tidspunkt. Da skal jeg ikke ligge nede.

Det er mye annet som også får min oppmerksomhet. Så jeg har ikke vond samvittighet fordi jeg prioriterer egen velvære så høyt. Når mamma har det bra, så har ungene det bra. Og jeg vet også at min kjære mann ønsker det beste for meg. Ved å være snill mot meg selv, så kan jeg bli blidere og lettere til sinns. Her må man ta i bruk alle de verktøyene som finnes.

Ha en skikkelig fin fredag! Ta godt vare på deg selv, og våg å være deg.

Klem fra Wenche

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg