Jeg tok helt av!

God kveld!

For en fin dag jeg har hatt! Det var så godt å våkne opp til en ny dag, og kjenne at jeg fortsatt var i strålende humør. Jeg virkelig elsker slike dager, og jeg koser meg glugg når det varer over lenger tid. Så det var en veldig klar utgave av meg selv som dro ned på musikkterapien i dag. Der er en del som lurer på hva jeg egentlig gjør der. Så derfor tenkte jeg å forklare litt her i dette innlegget. Jeg er svært heldig som får min egen tid hver tirsdag fra kl 09.30-11.00 hos musikkterapeutene alene. Da prater vi litt aller først, og jeg kan snakke om det som er utfordrende for meg her og nå.

Men så begynner vi ganske kjapt å øve på mine sanger, eller øve til en opptreden. Det er nemlig sånn at jeg har disse flotte terapeutene som mine musikere når jeg opptrer her i området. Nå er det full fokus på de tre julesangene som jeg skal synge når julegrana tennes i Mandal sentrum første søndag i advent. Det er spennende for meg, og jeg er så trygg når de er med meg på scenen. Det gikk så fint med øvelsen i dag, og vi fikk virkelig godfølelsen. Det er rart at man som musiker kan få frysninger av det man selv deltar i. Men det ble så fint, og jeg gleder meg til å la publikum få lytte på oss.

Da de andre kom, så ble det mer liv i sakene. For vi er jo en gjeng med ulik musikksmak, og vi spiller litt av hvert. Jeg fikk kommet meg bak i slagverket på de mest rocka låtene, og jeg tok helt av! Det var så ubeskrivelig frigjørende, og jeg fikk tatt ut noen sperrer fra kropp og hode. Hele gjengen var så gode, og de var heldigvis veldig glade for at jeg valgte slagverket. Jeg føler nemlig at jeg får mer og mer tak på det, og det er jeg stolt over å mestre. Så da vet dere litt mer om hva som foregår på musikkterapien. Den er en veldig viktig del av hverdagen min.

Jeg ønsker deg en fin kveld, og så prates vi igjen her om noen timer!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

4 kommentarer
    1. Jeg ser at influencerkurset har gitt resultater! Hyggelig å se hvordan ting utvikler seg. Spennende å følge med.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg