JEG TOK RIKTIG VALG!

God kveld!

Det har nå gått noen dager siden jeg bestemte  meg for å avslutte Mestringsklubben. Og heldigvis kjenner jeg at det virkelig var en riktig beslutning. Gjennom livet så endrer vi oss, og vi får nye impulser. Jeg trenger å drive med noe annet enn kun psykisk helse. Gjennom blogg og podcast får jeg snakket om mine tanker og følelser.

Men jeg trenger også å drive med noe kreativt. Som er utelukkende lystbetont og enkelt. Ikke komplisert, og ikke noe som trigger fortiden min hele tiden. Det er på tide å se fremover, og finne frem de kunnskapene som jeg faktisk har. Å drive en Facebook gruppe basert på mote/trender, er utrolig kjekt og spennende. Jeg har tidligere jobbet som butikksjef i klesbutikk, og var i Oslo på innkjøp. Så jeg har erfaring med mote fra før.

Nå har har jeg flyttet fokuser mitt, og er svært engasjert i mitt arbeid med PLUS SIZE MOTE TIPS. Håper du har lyst til å være med!

Klem fra Wenche

2 kommentarer
    1. mestrings klubben skulle Være ett langtids prosjekt🤔 etter noen dager vet du det var et riktig valg🤔( på grunn av helse) men nye prosjekter går ikke ut over helse🤔🤔

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg