Jeg trapper ned på frivillig arbeid!

Det er på tide å trappe litt ned på frivillig arbeid for min del. Jeg tar ikke gjenvalg som fylkesleder i Mental Helse. Det er et verv som krever ganske mye, og jeg har ikke det overskuddet som behøves for å ha den jobben. Jeg skal være aktiv i lokallaget, men styrer unna fylkesstyret de neste årene. Det handler aller mest om at jeg trenger min energi til WeLG Foredrag og familien min. Det blir også noen endringer når det kommer til andre frivillige verv. Jeg har lært veldig mye de siste årene, og jeg er glad for at jeg fikk mulighetene. Nå skal jeg fokusere på firmaet mitt, og det kommer til å kreve masse energi fra meg. Men det er det jeg ønsker å drive med. Det kommer til å bli låtskriving og konserter, foredrag, blogg og Youtube.

Det kommer til å ta lang tid å etablere meg i markedet. Men jeg skal legge ned det arbeidet som kreves av meg. Jeg ble derfor helt nødt til å evaluere alt det som jeg driver med utenom. Jeg har en helsemessig utfordring, og det må jeg ta hensyn til. Jeg kommer ikke til å klare en full stilling. Men gjennom firmaet mitt kan jeg styre tiden min selv. Det handler om å ha en hverdag som fungerer for familien og meg. Frivillig arbeid er veldig givende, men det betaler ikke regningene. Jeg vil veldig gjerne bidra i større grad her hjemme. Det er på tide å finne min vei videre. Jeg er svært takknemlig for all kunnskap som jeg tar med meg fra disse årene. Og jeg er så glad for alle de flotte menneskene som jeg har blitt kjent med gjennom de ulike organisasjonene.

Familie og jobb må komme aller først! Det tror jeg de aller fleste skjønner. Og jeg forsvinner ikke ut av alt sammen. Jeg skal fortsatt bidra for lokallagene i Mental Helse og Revmatikerforeningen. Så de blir ikke helt kvitt meg! Jeg tror at det er lurt av meg å begrense aktiviteten nå. Det handler egentlig om ganske mange ting som skjer i livet mitt på en gang. Mye skal bestemmes, og fremtiden skal planlegges på mange plan. Så jeg tror at jeg kommer til å få nok å gjøre i tiden som kommer uansett! Det har vært et smart valg, og jeg gleder meg veldig til å komme skikkelig i gang.

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg