Jeg trenger bekreftelser!

Jeg er blant dem som trenger bekreftelse ganske ofte. Det er viktig for meg å vite om jeg jobber bra nok, eller om jeg burde gjort enda mer. Sånne tanker kan veldig fort eskalere inni mitt hode. Særlig dersom jeg har en dårlig dag, og traumer fra fortiden ofte kommer frem inni hodet mitt. Men så kan altså en liten bekreftelse hjelpe meg veldig til å fokusere riktig i tiden etterpå. Sånn er jeg, og nå skjønner jeg det enda mer. For rett som det er så kommer disse vanskelige tankene om egen innsats. Da er det så sykt digg å få en telefon med ros, eller en melding med fine ord.

For meg så betyr det nesten alt. Dette er så viktig for meg å lykkes i, og jeg gjør alt det jeg bare kan for å nå målene. Da er det ikke så rart at usikkerheten iblant tuller med meg. Jeg har tatt noen viktige steg de siste månedene, og det skal fortsette å gå fremover. For jeg merker at noe skjer inni meg. Det er som at den ene brikken etter den andre kommer på riktig plass. For meg så er det deilig og befriende! Jeg merker også at sjenansen er borte når det kommer til jobb. Det er rett på oppgavene som vi får, og jeg forsøker etter beste evne å gi gass!

Takk til alle Dere som sender meg fine ord! Dere skal vite at det virkelig hjelper meg på så mange plan. Det handler for meg om å sikre et stødigere selvbilde, og jeg passelig porsjon selvtillit i livet. Jeg er på vei dit takket være alle Dere! Det kommer til å bli en spennende reise, og jeg skal ta Dere med på så mye som mulig! Jeg håper at Dere fortsetter med å sende meg kommentarer eller spørsmål. For jeg vil veldig gjerne bli bedre kjent!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram !

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

Siste innlegg