Jeg trenger bloggen min!

Det har blitt mer og mer tydelig for meg at jeg faktisk trenger bloggen min. Jeg har et veldig stort behov for å kunne skrive det jeg tenker på. Det hjelper meg videre i mine prosesser. Jeg kan ikke helt forklare det, men det er noe som jeg har god nytte av i min terapi. Jeg kunne valgt å bare skrive en dagbok, men jeg velger heller å dele det med alle Dere! Det gjør jeg fordi jeg ønsker å være åpen om mitt liv og min hverdag. Det kan tider være ganske slitsomt og vanskelig å ha en personlig blogg. Men jeg kjenner på meg selv at dette er noe som jeg må fortsette med. Jeg aner jo ikke hvor lenge jeg kommer til å trenge bloggen min. Men nå er jeg i hvert fall veldig trygg på at dette er riktig for meg.

Jeg bærer på en fortid som til tider er vanskelig å håndtere. Men jeg er kommet meg videre i livet. Det betyr dessverre ikke at alt det vonde har forsvunnet. Det hadde vært enkelt dersom det var tilfellet. Men jeg har en kropp som husker så altfor godt, og som setter meg i vanskelige situasjoner iblant. Det er derfor veldig viktig for meg å kunne slippe ut tanker og følelser gjennom mine kanaler. Hvis ikke blir jeg nemlig en fryktelig stor trykk koker! Det er spennende å skape sine egne kanaler.  Der kan jeg bestemme helt selv, og jeg deler det som jeg selv ønsker. Jeg er nok en person som liker å ha kontrollen. Det erkjenner jeg glatt. Men jeg forsøker å være åpen for nye ideer og tanker.

Det har blitt veldig mange innlegg på bloggen i løpet av disse årene. Jeg er stolt over det som jeg selv har skapt. Det forteller meg at jeg har et sterkt behov for å formidle mine tanker og erfaringer. Så jeg er derfor veldig glad for at Dere leser min blogg. Det er utrolig kjekt å få så positive tilbakemeldinger. Det gjør at jeg får ny energi til å fortsette i jobben min. Jeg har gode og vonde dager. Det er sånn det faktisk er å leve. Så jeg tror ikke at min åpenhet er så veldig farlig. Så lenge jeg klarer å bevare en egen privat sone som jeg ikke deler med hele verden. Jeg har satt mine grenser, og det er jeg veldig glad for. Da har jeg et sunt forhold til min egen jobb, og egne kanaler!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg