Jeg trenger ditt råd!

Skal jeg gi meg selv litt fri i sommer?

God morgen!

I dag skal jeg forsøke å være effektiv i min jobbing, da jeg trenger å komme meg litt i forkant før helgen setter inn. Hele fredagen går jo egentlig med til avtaler, så da må jeg være ferdig med det aller meste som skal postes den dagen. Sånn er det når man er ivrig, og skal nye innlegg ute hver eneste dag. Jeg har egentlig vurdert om jeg skal gå ned til kun 2 innlegg per dag nå i sommer, men har ikke bestemt meg. Hva tenker dere? Ønsker dere 2 eller 3 blogginnlegg her i sommerferien? Gi meg gjerne en tilbakemelding via sosiale medier. Jeg skal være hjemme, så jeg har strengt tatt tid til å fortsette sånn som nå. Men så var det da om man skulle bevilge seg litt mer ledig tid akkurat i sommer.

Uansett, så skal jeg gjøre så godt jeg bare kan. Og bloggen skal på ingen måte forsvinne. Det handler bare om hvilke prioriteringer som skal komme først, og jeg vet av erfaring at sommerferien mangler en del struktur. Da kan jeg bli ganske stressa, og det påvirker jo bloggen min også. Så gi meg gjerne en liten tilbakemelding. Kommentarfeltet kommer til å forbli stengt, og jeg ønsker å verne litt om meg selv også. Sånn er det bare. Man lærer av tidligere feiltrinn, og jeg ønsker ikke å utsette psyken min for det akkurat nå. Jeg gleder meg til en fin sommer her på Sørlandet, og ser ikke så mørkt på å være hjemme. Håper bare at jeg kan ta noen fine dagsturer opp til campingen vår på Neset camping i Byglandsfjord.

Da er det bare å komme seg i gang med dagens oppgaver, og ta en ting om gangen. Da pleier jo det aller mest å gå så fint. Har god plan, så det skal nok bli en fin uke. Mye å glede seg til , og alltid noe som skal gjennomføres. Ungene og Basse skal også tas vare på, så jeg har nok å finne på. Håper at du også får en fin og produktiv dag!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg