Jeg trenger nærhet!

God morgen!

Her har dagene gått så utrolig fort, og min mor skal reise hjem allerede i ettermiddag. Det har virkelig vært koselig å ha min mor på besøk. Jeg er veldig glad i min nærmeste familie, og det har vært herlig å ha mor for meg selv disse dagene. Jeg er en person som alltid har trengt masse nærhet. Og den dag i dag så klemmer jeg alltid mine foreldre når jeg møter dem. Det kommer jeg aldri til å vokse av meg. Å få en varm og god klem fra de jeg er glad i , gjør at jeg føler meg elsket og ivaretatt.

Jeg kan til tider være ganske så klengete på min kjære mann i helgene. Men det er jo ikke så rart, siden vi er fra hverandre hver eneste uke året gjennom. Da er det ekstra godt å sovne i armkroken fredag kveld, og bare vite at han passer på meg. Han har heldigvis ikke noe i mot nærhet , så da fungerer det jo fint mellom oss. Jeg har klemt masse på ungene mine i oppveksten, men nå velger de det helt selv. Så jeg krever ikke at de skal gi mamma en klem så veldig ofte, men det er koselig når de gjør det av fri vilje.

Nå skal jeg kose meg sammen med mor, og nyte de siste timene som vi har sammen for denne gang. Det kommer til å bli tomt her uten henne nå, men så er det jo litt godt å komme seg tilbake til normalen også. Jeg føler meg veldig heldig som kan ha fine dager sammen med mor, og gleder meg til jeg ser både mor og far neste gang. Jeg kommer alltid til å være den minste jenta, og jeg er skikkelig glad i dem begge to.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg