JEG TRENGER TID!

 

God kveld!

Noen ganger så trenger jeg tid. Tid til å tenke, og la ny informasjon synke inn. La det rase gjennom systemet, og så finne en ny vei videre. Noen ganger er det smertefullt, både fysisk og psykisk. For jeg ønsker jo aller mest å være blid og positiv. Akkurat nå, så er jeg ikke der. Og jeg må jobbe meg gjennom de nærmeste dagene på min egen måte. Puste med magen, og ikke stresse med for mange ting. La hverdagens rytme få føre meg gjennom dagene. Da kommer jeg meg opp igjen, og klarer meg nok bra. Verden raser litt sammen noen ganger, og håpet svinner. Da må jeg minne meg selv om det som er bra.

Selv om jeg sliter, så er der mange som har det mye verre enn meg. Jeg er takknemlig for at mitt liv inneholder så mye varme og kjærlighet fra familie og venner. Der er mennesker som ønsker meg godt, og støtter meg. Ingen av mine sykdommer er livstruende på noe vis, så jeg må være glad for det. Likevel må det være lov å bli lei seg. når livet hele tiden inneholder smerter. Det tærer mer enn man skulle tro, og jeg gir meg selv lov til å reagere litt.

Jeg kan ikke alltid være sterk. Der må lettes på trykket noen ganger, og tårene fikk renne litt i formiddag. For jeg må finne enda mer styrke et sted, og håndtere det som kommer mot meg. Min kjære mann er så god til å støtte meg, og jeg har nære venner som stiller opp. Det gjør meg godt, og roer meg ned litt. Jeg trenger ikke å kjempe meg gjennom livet helt alene. Det er så godt for meg å vite.

Klem fra Wenche

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg