Jeg trengte en prat….

Jeg hadde behov for en prat i dag. Det er så mange tanker i hodet mitt, og jeg trenger noen gode råd fra venninner iblant. Så da kontaktet jeg en av mine aller nærmeste venninner, og møtte henne på kafe i formiddag. Det var så godt å kunne snakke sammen uten filter, og så vite at man får ærlige råd og svar. Det er en skikkelig positiv del av vårt vennskap, og jeg får tilbakemeldinger på godt og vondt. Det hjelper også å prate med noen som ser meg litt fra utsiden, men som på samme tid kjenner meg godt på innsiden også.

Det er viktig for meg å kunne prate åpent og ærlig. For jeg har ganske mange baller i luften, og trenger litt hjelp til å vite hvilke baller som må spilles videre først. Når jeg prater med min venninne, så våger jeg å være helt ærlig. Da kan det bli ganske såre emner som tas opp, men det blir diskutert på en rolig og fin måte. Det er ikke alltid riktig å ta opp alt med de aller nærmeste. Men når vi to snakker, så føler jeg at det hjelper meg på en god måte. Og jeg gikk derfra med en bedre ro inni meg, og en del råd som jeg ønsker å følge.

Å ha slike vennskap, betyr så masse for meg. Det er basert på kjærlighet, ærlighet , omsorg og troverdighet. Jeg er heldig som har flere venninner som er under samme kategori. Det beriker livet mitt, og jeg er så glad i hver en enkelt av dem. Sånne vennskap ønsker jeg å bevare på en god måte, og holde relasjonen ved like. Jeg føler meg så heldig.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg